Британски войски в лондонски автобуси, около 1908 г.

Британски войски в лондонски автобуси, около 1908 г.


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Британски войски в лондонски автобуси, около 1908 г.

Най -известният пример за преместване на войници с обществен транспорт беше използването на таксита в Париж по време на битката при Марната, но това не беше единственият пример. Тук виждаме конвой от лондонски автобуси, превозващи британски войски. Тази снимка показва автобусите на De Dion и вероятно идва от изпитанията на War Office от 1908 г., първият мащабен опит за преместване на британски войски с обществен транспорт. Много благодаря на Бил Уорд за предоставянето на тази допълнителна информация.


Британската армия в Палестина

След Втората световна война (1939-45 г.) британската армия се оказа заседнала в средата на нарастващ конфликт между араби и евреи в Палестина. Следващите значими събития доведоха до създаването на държавата Израел.

Войски претърсват еврейски имигрантски кораб, Хайфа, 1948 г.

Войски претърсват еврейски имигрантски кораб, Хайфа, 1948 г.


Терористи атакуват транзитната система в Лондон в час пик

На сутринта на 7 юли 2005 г. бомбите се взривяват в три претъпкани лондонски метро и един автобус по време на пика на града в час пик. Синхронизираните самоубийствени атентати, за които се смяташе, че са дело на Ал Кайда, убиха 56 души, включително бомбардировачите и раниха още 700. Това беше най-голямото нападение срещу Великобритания след Втората световна война. Не е дадено предупреждение.

Атентатите във влака бяха насочени към лондонското метро, ​​градската система на метрото. Почти едновременни експлозии, около 8:50 сутринта, се случиха във влакове на три места: между гарите Aldgate и Liverpool Street на Circle Line между станциите Russell Square и King's##x2019s Cross на Piccadilly Line и на гарата Edgware Road, също на Кръговата линия. Почти час по-късно двуетажен автобус на Upper Woburn Place близо до площад Tavistock също беше ударен, покривът на автобуса беше откъснат от взрива.

Атаките са станали, докато световните лидери, включително британският премиер Тони Блеър, се срещаха на срещата на върха на Г -8 в близката Шотландия. В своите забележки, след като научи за взривовете, Блеър нарече атаките варварски и посочи, че тяхното провеждане по едно и също време на срещата на Г -8 е най -вероятно целенасочено. По -късно той се зарече да гледа отговорните лица да бъдат изправени пред правосъдието и че Великобритания, основен партньор на САЩ във войната в Ирак, няма да бъде сплашена от терористи.

От четиримата атентатори самоубийци, трима са родени във Великобритания и един в Ямайка. Трима са живели в или близо до Лийдс в Западен Йоркшир, а един е живял в Ейлсбъри в Бъкингамшир. Ал Кайда официално пое отговорност за атентатите на 1 септември 2005 г. във видеокасета, пусната до телевизионната мрежа ал-Джазира.


Войски, често на път за континента, са били подготвяни в Колчестър от края на 17 век. (бележка 1) През 1794 г. местните гостилничари, загрижени от нарастващите разходи за практиката, подават молба до корпорацията за построяване на казарми в града и през същата година първите пехотни казарми са построени на 4 а. на югоизток. (fn. 2) До 1800 г. допълнителни пехотни казарми, артилерия и кавалерийски казарми са построени на съседна 21 а., цялата граничеща с улица Магдалена (по -късно улица Барак) на север, Уимпол Лейн на запад и Порт Лейн на изток. (ф. 3) През 1805 г. казармата може да побере над 7000 офицери и хора и 400 коня. Голяма част от сградата е направена от Томас Нийл. (бележка 4)

След Наполеоновите войни казармите бяха намалени. (бел. 5) Когато изхвърлянето на казармени сгради започна през 1816 г., единствените хора в артилерийските казарми бяха 1 казармен сержант и 12 пациенти в болницата. (бел. 6) Сгради, оборудване и обзавеждане на казармените казарми бяха продадени през 1818 г. (ф. 7) Продажбата на по -старите казарми и мястото на свободното стопанство, на което те стояха, започна през март 1817 г., но не беше по технически причини , завършен до 1840 г. (ф. 8) През 1818 г. правителството плаща 5000 британски лири за продължаването на използването на 14 a. на която стояха пехотни казарми с настаняване за 51 офицери, 800 мъже и 16 коня. Това бяха единствените казарми, останали в Колчестър до 1821 г., когато бяха заети от до 16 офицери и 602 мъже. (fn. 9) Правителството също така запазва Barrack field, 23 a. южно от казармата, закупена за тренировъчно поле през 1805 г., и полето за боеприпаси, 32 а. западно от казармата между Военния и Мърсийския път в енорията на Сейнт Ботолф, купена през 1806 г. (ф. 10) 14 а. земя, използвана през 1818 г., е отказана преди 1836 г., но отново е отдадена под наем през 1856 г. за временно тренировъчно игрище. (фн. 11) През юли 1856 г., когато 10 000 мъже от германския легион окупираха казармата, 2 000 от тях бяха настанени под платно на бараковото поле. Между 1865 и 1878 г. армията позволява на клуба по крикет на Колчестър и Източен Есекс да използва част от терена през 1885 г. теренът е отдаден под наем на града като място за отдих. (бележка 12)

КАРАМА И АРМИЙСКА ЗЕМЯ ВЪВ БОРУГ c.1953

През 1855 и 1856 г. дървени колиби, предназначени като временни пехотни казарми за 5000 души, бяха издигнати на полето „Орденс“ от Лукас Брос. (Ф. 13) Пералните и училищните стаи бяха включени в първоначалната разпоредба. До 1857 г. има голяма читалня и 48 малки стаи за женени войници. (бележка 14) През същата година, поради неудобството от провеждането на военни учения в парка Уивенхоу, правителството купи фермата Мидълуик, 167 а. в енорията на Сейнт Джайлс на юг от казармата, като стрелков полигон и сондаж 20 а. в енориите в Източен Дониленд и Сейнт Джайлс бяха добавени към диапазона на Мидълуик през 1874 г. и между 1889 и 1899 г. обхватът се разшири с придобиването на над 500 а. в енориите Сейнт Джайлс, Сейнт Ботолф, Източен Дониленд и Финрингхо. Цялата земя лежеше на юг от града. (ф. 15) Закупуването на фермата „Свети Йоан“ и градините на абатството през 1860 г. добави 156 а. към казармената земя. (ф. 16) Между 1862 и 1864 г. тухлени конни казарми за ° С. 2500 мъже бяха издигнати в Butt Road. През 1858 и 1859 г. е осигурено настаняване за семейства от армията в наети вили в Hythe от 1859 г. къщите в Black Boy Lane са наети, докато през 1862 г. не бъдат построени постоянни семейни помещения на още 18 a. придобит южно от градините на абатството. На същото място е построена гимназия. (fn. 17) В началото на 1870 -те години гарнизонът е допълнително разширен чрез изграждането на артилерийски казарми, по -късно наречени Le Cateau, северно от казармите на кавалерията, площадът за парад се намира между казармите на пехотата на изток и тези на кавалерията и артилерията на Западът. (fn. 18) Между 1900 и 1902 г. казармите Goojerat и Sabraon са построени на южния край на лагера в част от земята на фермата Barn Hall, 19 a. от които е придобит през 1899 г. (ф. 19) Между 1896 и 1904 г. старите дървени колиби на полето Орденс са заменени от тухлените сгради на казармата Хайдерабад и Мийн. (ф. 20) През 1866 г. Колчестър става седалище на новосъздадения Източен окръг за настаняване на генералния офицер, командващ Източен окръг, правителството наема Scarletts, имение, прилежащо към южния край на терена за отдих, от 1885 г. (фн. 21) 1904 г. правителството купува ферми Reed Hall и Bee Hive, включващи заедно 785 a. югозападно от гарнизона. (стр. 22) През 1914 г., когато между 30 000 и 40 000 мъже са се обучавали в Колчестър, в Рийд Хол са поставени дървени колиби. Военно летище е създадено на няколко акра земя в Блекхийт след войната и е прехвърлено в Friday Wood. (fn. 23) Между 1926 и 1933 г. големи площи от енорията в Беречърч, включително Беречърч Хол, бяха закупени за армията. (fn. 24) През 30-те години на миналия век казармите Kirkee и McMunn са построени в Рим Хол Римски път, а лагерите на Cherry Tree са създадени югоизточно от основния лагер. През 1939 г. са построени аварийни казарми на различни места в района на гарнизона, включително полето Абатство, в Блекхийт и в Беречърч. (ф. 25)

През 50 -те години на миналия век, поради нарастващите трудности, причинени от движението на голям брой войници и военни превозни средства, включително хеликоптери, толкова близо до града, бяха направени планове за по -приемливо и ефективно използване на 5000 a. които военното ведомство притежаваше южно от града. (fn. 26) План за концентриране на казармите по -далеч от града, южно от района на полето Abbey, и за изхвърляне на излишната земя, включително полето Abbey, беше приет през 1962 г. (fn. 27) Казармата Хайдерабад и Мини, модернизирана между 1958 и 1961 г., остава непроменен (фн. 28) Римските казарми са построени през 1962 г. в съседство с лагера „Римски път“ на юг (фн. 29) Казармата Гуджерат, преустроена между 1970 и 1975 г., става щаб на 19 -а преносима бригада, която преди е била базирана през дървени колиби в лагера Cherry Tree, място, което тогава се предлагаше на други правителствени ведомства. (fn. 30) Казармата Sabraon, използвана за последно през 1960 г., беше съборена през 1971 г. (fn. 31) Казармите Le Cateau и Cavalry, чието събаряне беше планирано през 1962 г., все още бяха частично заети през 1990 г. (fn. 32) Армейските къщи от 80 -те години в Lethe Grove и Homefield Road бяха освободени и обектите продадени за частно развитие. (бележка 33)

През 1804 г. земята във Военния път е купена като военно гробище. През 1856 г. гарнизонната църква, построена от дървен материал, покрита с шисти за 1500 мъже, е открита на мястото. Църквата е реставрирана през 1891 г., като работата може би включва подмяна на оригиналния покрив от шисти с такъв от катранен филц, и отново през 1989 г., когато покривът е бил изместен. (бележка 34)

За казармата е построена болница през 1797 г., вероятно тази, югоизточно от наполеоновата казарма, която е продадена през 1818 г. (ф. 35) Артилерийска болница, в къща от северната страна на улица „Барак“, която е закупена от армията през 1804 г., има две нови крила, добавени по време на Наполеоновите войни и е продаден през 1824 г. (ф. 36) През 1856 г. пехотната казарма на полето „Орденс“ включва 24 болнични колиби за 216 пациенти. (fn. 37) Хижата на офицера е адаптирана за използване като лежаща болница през 1870 г. (fn. 38) През 1873 г. отделните полкови болници са централизирани в една лагерна болница в хижи в североизточния ъгъл на пехотната казарма (fn. 39) тухлено отделение за тежки случаи е добавено през 1888 г. (fn. 40) Хибридната болница затваря през 1896 г., когато на юг от полето Abbey е открита нова тухлена болница от пет блока за 221 пациенти. (fn. 41) През 1974 г. е добавен Виктория Хаус, жилищен блок за 100 служители. (ф. 42) Сградата престава да функционира като болница през 1978 г., но по -късно в главния блок се помещава приемна медицинска станция. До 1990 г. най -източното крило на сградата е разрушено. (бележка 43)

ПОЛОВИНИ ГОДИНИ ЗЕМЛИ И ГРАНИЦИ НА ПАРИЙ

Въпреки че през 1857 г. в югозападния ъгъл на оградения лагер е била построена временна сграда за военни нарушители, (ф. 44) войници с белезници са преминали през града, очевидно до затвора в Колчестър, след инцидент в града през 1858 г. (ф. 45) През 1871 г. е построен постоянен затвор за настаняване на 47 затворници в отделни килии. Определен за военен затвор през 1897 г., (ф. 46), той е модернизиран през 1901 г., за да включва пералня и физкултурен салон, и е разширен, за да приеме още 16 затворници, а до 1908 г. сградите разполагат с напълно квалифициран персонал и оръжейница. През 1913 г. затворниците се занимават с различни дейности, включително изграждане на мостове и сигнализация. Затворът се затваря през 1924 г. и до 1937 г. всяка казарма има свои собствени сертифицирани стаи за задържане. По време на Втората световна война колибите в Рийд Хол са били използвани като казарми за задържане. Лагер от хижи нисен е създаден в зала Беречърч през 1943 г. за италиански военнопленници. Той е бил използван за германски и австрийски затворници през 1944 г. и е включвал римокатолическа семинария, където са били обучени 120 свещеници през 1947 г. и става 19 военно -поправително заведение, по -късно Военно -коригиращ тренировъчен лагер. Хижите нисен бяха заменени през 1988 г. с нов затвор, който през 1990 г. беше единственият останал военен затвор във Великобритания. (бележка 47)

От 1854 г. казармите от милиционерския полк в Източен Есекс, по -късно пушките от Източен Есекс, са били в сградата и на основата на бившата окръжна цел на Ипсуич Роуд, ° С. На 1 миля източно от града казармите бяха предложени за продажба през 1881 г. (фн. 48)

Щабът на доброволците, впоследствие Териториалната армия, е открит на улица Stanwell през 1887 г. Сградата е заменена през 1964 г. с нова на ъгъла на Butt Road и Goojerat Road. (фн. 49)


Приливът се превръща в битката за Великобритания

Битката за Великобритания достига своя връх, когато Кралските военновъздушни сили (RAF) разбиват 56 нахлули германски самолета в две бойни битки с продължителност по -малко от час. Скъпият набег убеди германското висше командване, че Луфтвафе не можа да постигне надмощие във въздуха над Великобритания и на следващия ден дневните атаки бяха заменени с нощни излети като признание за поражение. На 19 септември нацисткият лидер Адолф Хитлер отложи за неопределено време “Operation Sea Lion ” — амфибийното нашествие във Великобритания. Въпреки че тежките германски нападения за помощ в Лондон и други британски градове ще продължат до пролетта на 1941 г., битката за Великобритания е спечелена.

През май и юни 1940 г. Холандия, Белгия, Норвегия и Франция паднаха един по един на германците Вермахт, оставяйки Великобритания сама в съпротивата си срещу плановете на Хитлер за световното господство на нацистите. Британските експедиционни сили избягаха от континента с импровизирана евакуация от Дюнкерк, но оставиха зад себе си танковете и артилерията, необходими за защита на родината им от нашествие. Тъй като британските въздушни и сухопътни сили бяха по -многобройни от германските им колеги и американската помощ все още не беше започнала, изглеждаше сигурно, че Великобритания скоро ще последва съдбата на Франция. Уинстън Чърчил, новият британски премиер, обаче обеща на нацията и на света, че Великобритания никога няма да се предаде, а британският народ се мобилизира зад предизвикателния си лидер.

На 5 юни Луфтвафе започва атаки срещу пристанищата и конвоите на Ламанша, а на 30 юни Германия превзема контрола над незащитените Нормандски острови. На 10 юли —, първият ден от битката за Великобритания според RAF —, Луфтвафе засили бомбардировките си над британските пристанища. Шест дни по -късно Хитлер заповядва на германската армия и флот да се подготвят за операция „Морски лъв“. На 19 юли германският лидер направи реч в Берлин, в която предложи условен мир на британското правителство: Великобритания ще запази империята си и ще бъде пощадена от нашествие, ако нейните лидери приемат германското господство на европейския континент. Просто радио съобщение от лорд Халифакс помете предложението.

Германия трябваше да овладее небето над Великобритания, ако искаше безопасно да транспортира превъзходните си сухопътни сили през 21-километровия Ламанш. На 8 август Луфтвафе засили нападенията си срещу пристанищата в опит да извади на открито британския въздушен флот. Едновременно с това германците започнаха да бомбардират сложната британска радарна отбранителна система и изтребителите RAF. През август около 1500 германски самолета пресичаха Ламанша ежедневно, като често заличаваха слънцето, докато летяха срещу британските си цели. Въпреки шансовете срещу тях, превъзхождащите брошури на RAF успешно се противопоставиха на мащабната германска инвазия, разчитайки на радарни технологии, по -маневрени самолети и изключителна храброст. За всеки свален британски самолет, два Луфтвафе военните самолети бяха унищожени.

В края на август RAF започна въздушна атака срещу Берлин. Хитлер беше разгневен и нареди на Луфтвафе да измести атаките си от инсталациите на RAF в Лондон и други британски градове. На 7 септември, Блиц срещу Лондон започна и след една седмица на почти непрекъснати атаки няколко района на Лондон бяха в пламъци и кралският дворец, църквите и болниците бяха засегнати. Концентрацията в Лондон обаче позволи на RAF да се възстанови на друго място и на 15 септември RAF предприе енергична контраатака.

Този ден премиерът Чърчил беше в подземната централа на RAF в Ъксбридж и наблюдаваше как английският радар улавя рояци германски самолети, пресичащи британска земя. Британските Spitfires и Hurricanes бяха изпратени, за да прихванат германските военни самолети и ги срещнаха в кресчендо на смелост и смърт. Когато се оказа, че ресурсите на RAF са изчерпани, Чърчил се обърна към заместник-маршал на въздуха Кийт Парк и попита: “Какви други резерви имаме? ” Парк отговори, “Няма, ”, но след това, за щастие германските самолети се обърнаха и се прибраха.

Петдесет и шест германски самолета бяха свалени този ден, въпреки че броят им беше завишен до 185 в британските вестници. Великобритания беше загубила 40 самолета, но отрече превъзходството на въздуха на Луфтвафе. Няма да има германско нашествие във Великобритания. Битката за Великобритания обаче продължи. През октомври Хитлер нареди мащабна бомбардировка срещу Лондон и други градове, за да смаже морала на Великобритания и да принуди примирие. Въпреки значителните загуби на човешки живот и огромните материални щети за градовете на Великобритания, решимостта на страната остана непрекъсната. През май 1941 г. въздушните набези по същество преустановиха, когато германските сили се натрупаха близо до границата на СССР.

Отказвайки бързата победа на германците, лишавайки ги от сили, които да бъдат използвани при нахлуването им в СССР, и доказвайки на Америка, че увеличаването на оръжейната подкрепа за Великобритания не е напразно, резултатът от битката за Великобритания значително промени хода на света Втората война. Както Чърчил каза за летците на RAF по време на битката за Великобритания, “ Никога в областта на човешките конфликти не се дължеше толкова много от толкова много на толкова малко. ”


Great Stanmore (fn. 1) е енория от 1441 a. през 1841 г. (бележка 2) Той имаше приблизително формата на удължен правоъгълник, простиращ се от северо-северозапад на юг-югоизток, а селото в центъра му се намираше на около 10 мили от Лондон. (фн. 3) Станмор е бил разделен преди завоеванието на имоти, предвещаващи по -късните енории Велики и Малки Станмор, (ф. 4), въпреки че името на Велики Станмор се среща едва през 1354 г. (ф. 5) През цялата си история основните селище, на което няма еквивалент в Литъл Станмор, често се наричаше просто Станмор (фн. 6), както и старото село и околността му през 1971 г.

Енорията е ограничена от няколко природни дадености или пътища. (fn. 7) Северната му граница преминава през Bushey Heath, където границите на именията на Great Stanmore и Bushey са проучени през 1595 г. и стават граници на окръга. (fn. 8) Включването на Stanmore marsh не е окончателно определено, по споразумение с Little Stanmore, чак през 1820 -те години. (фн. 9) След това източната граница, минаваща от Хартфордшир по западната страна на дървото Cloisters до дъното на Денис Лейн, продължи на юг надолу по Марш Лейн (фн. 10) и се изпъкна навън при блатото Станмор, преди да се насочи почти дотам на юг като мястото на гара Куинсбъри. Южната граница, заедно с Хароу, се движеше за кратък път по Honeypot Lane, преди да завие на запад малко на юг от съвременния Streatfield Road. Западната граница, също с Хароу, по-късно бе маркирана с линия малко на изток от Ъпингъм авеню, извиваща северозападна посока към Върнън Драйв. Оттам преминава през Белмонт, могила, построена от Джеймс Брайджс, херцог на Чандос (ум. 1744 г.), (ф. 11) Парк Станмор, пътят на Ъксбридж, и основанията на Принт Бентли, източно от имението, за да стигнат до Хартфордшир, където свраката Hall Road среща Heathbourne Road. Гражданската енория Great Stanmore е включена в Hendon R.D. от 1894 до 1934 г. След това повечето от Great и Little Stanmore се намират в рамките на отделението на Stanmore North, което съставлява последователно част от градския квартал, квартал и лондонския квартал Harrow. (бележка 12)

Почвата е предимно лондонска глина. Група от чакълест чакъл, оградена от Claygate Beds, пресича енорията по висок хребет на север, простиращ се от Wood Lane през южната част на Stanmore Common и в основата на Bentley Priory. (бел. 13) Едно от езерата на чакъла, вероятно Пролетно езеро, може да е било „каменистото просто“, дало името на местността. (бел. 14) Тясна ивица от алувий лежи по границата на север от блатото Станмор. (бележка 15)

Основните контури преминават от изток на запад. Освен Белмонт, южната половина е почти равна, издига се от по -малко от 200 фута много постепенно, за да достигне 300 фута на около 150 ярда над подножието на хълма Станмор. От тази точка земята се издига стръмно до 475 фута в южния ръб на общата и в северозападната част, въпреки че отстъпва до 350 фута в североизточния ъгъл, който се оттича към язовир Aldenham (Herts.). Потокът Станбърн тече от езерото Бентли Приорат в Хароу на югоизток, покрай езерото Боут и през езерото Темпъл, до южния край на блатото Станмор там, докато потокът Едгвайър се обръща на юг, за да следва границата, преди втори завой да го отведе на изток през Литъл Станмор. (fn. 16) Пролетното езерце, на южния ръб на общото, вероятно е било „голямото езерце“, от което водата е била взета надолу по Станмор Хил до 1640 г. (fn. 17)

Джон Уорнър († 1565 г.), лекар и Уилям Уигън Харви (1810-83), божествен, син на Джордж Даниел Харви от Монтег, бяха местни жители на енорията. (фн. 18) Генерал Робърт Бърн умира при пенсиониране в Berkeley Cottage, Станмор, през 1825 г. Чарлз Харт (ум. 1683), баптист Вриотесли Ноел (1798-1873), божествен, и Артър Хамилтън-Гордън (1829-1912), колониален управител, също са жители. През 1893 г. последният е създаден лорд Станмор от Великия Станмор, (ф. 19), заглавие, което изчезва през 1957 г. (ф. 20) Други видни жители са споменати другаде в тази статия, където са описани домовете им.

През Средновековието най -натовареният път е този, споменат от улица Уотлинг до Уотфорд ° С. 1170. (фн. 21) Участъкът, който влизаше от Литъл Станмор, вероятно близо до гребена на билото при езерото Пролет, беше обезсмислен в началото на 18-ти век от отклоненията на херцога на Чандос около Канони (фн. 22), но на север -западният участък беше оставен да следва стария маршрут по ръба на Stanmore Common и до енорията Harrow. (fn. 23) В долната част на билото по-малък маршрут пресича югозападно през енорията, свързвайки улица Watling Street с Harrow Weald и Uxbridge. (фн. 24) Той следваше линията на съвременния Бродуей и Чърч Роуд, продължавайки между местата на съществуващата църква и църквата по протежение на Колиърс Лейн (фн. 25), преди този участък да бъде предупреден от сградата на Станмор Парк по -късно на Уксбридж Роуд , „нов“ път през 1800 г. (фн. 26) е изложен с издатината му на север. От другата страна тя се движеше в две посоки от високото място: Денис Лейн, който се присъедини към нея на границата и продължи на юг като Марш Лейн и Хонипот Лейн, и Грийн Лейн. Втората продължи на юг като Old Church Lane, преди да завие на изток, за да се срещне с Marsh Lane, и като Watery Lane, която сама се обърна към Honeypot Lane. Денис Лейн, наречен така от 1578 г. (фн. 27) и неговите южни разширения могат да маркират път от север на юг, по -стар от Уотлинг Стрийт (фн. 28), маршрутът по алеите на Зелената и Старата църква, споменати съответно през 1580 и 1633 г., ( fn. 29) води до основното средновековно селище.

Пътят, наречен Станмор Хил, достигащ пътя на Уксбридж между Денис Лейн и Грийн Лейн, може да е започнал като клон от Грийн Лейн, който среща по средата на склона от 18-ти век, но Станмор Хил също е името за стария участък между тази вилица и върха на билото. Следвайки херцога на сградата на Chandos около Canons, повечето пътници от Уотфорд се спуснаха по Станмор Хил, преди да срещнат тези, идващи от Ъксбридж. На изток от кръстовището, в долната част на Денис Лейн, те биха могли да стигнат до Уотлинг Стрийт, като поемат по новия Лондонски път направо през Литъл Станмор или като тръгнат на юг по Марш Лейн, преди да завият в Уичърч Лейн. (фн. 30) Марш Лейн стана важен едва през 30 -те години на миналия век, когато подобренията там и по протегналата се платна Хонипот Лейн (фн. 31) позволиха на трафика да се насочи на юг по курс, успореден на Уотлинг Стрийт. Гордън Авеню, който се движи на запад, за да свърже Олд Чърч Лейн с Кентън Лейн в Хароу, е построен след като Фредерик Гордън купува имението Бентли Приори през 1882 г. (фн. 32) Мрежата от жилищни пътища, обхващаща южната част на енорията (фн. 33) е построен между световните войни.

ВЕЛИК СТАНМОР, МАЛКО СТАНМОР И ЕДГВАРИ c. 1835 г.

Станбърн тече през водопровод под пътя на Ъксбридж, западно от енорийската църква, през 1826 г. Също така се казва, че има две пешеходни моста в блатото Станмор, (фн. 34), въпреки че един вероятно е бил по -на запад, където Уотър Лейн пресича потока през 1865 г. (ф. 35) Възможно е каменният мост, споменат през 1576 г., и мостът, водещ от град Станмор към блатото, които да се нуждаят от ремонт през 1639 г. Мост на самото блато е изчезнал до 1699 г., когато лордът бил попитан да постави друг. (бележка 36)

Треньорите бягаха между Станмор и Холборн още през 1803 г. (ф. 37) и треньор за Оксфорд Стрийт, тръгващ два пъти дневно от Abercorn Arms на Станмор Хил до 1826 г. (ф. 38). когато имаше и треньори до Чешъм (Бъкс.), Уотфорд, Рикмансуърт и Хемел Хемпстед (Хертс.), и когато лондонският треньор от Буши се обаждаше два пъти на ден във Вайн. (fn. 39) През 1905 г. беше планирано да се удължи трамвайната линия от Edgware през Great Stanmore чак до Уотфорд, но маршрутът беше направен само малко по -далеч по Edgware Road. (fn. 40) London General Omnibus Co. въвежда неделна услуга за автобуси от Charing Cross до Harrow Weald през село Stanmore през 1912 г. и управлява моторни автобуси от Kilburn до Watford през Stanmore от 1913 г. (fn. 41) До 1925 г. моторни автобуси, свързващи Mill Hill и Edgware със Stanmore и Harrow, пресичаха енорията от изток на запад. Докато услугите продължават по старите маршрути, автобусите са използвали Марш Лейн и Уичърч Лейн (фн. 42) до 1934 г. и след това са въведени в южната част на енорията по новия Уембороу Роуд и Хонипот Лейн. (бележка 43)

Най -близките железопътни гари бяха в Хароу (по -късно Хароу и Уелдстоун) и в Едгвайър до 1890 г., (ф. 44), когато Хароу и Станмор железопътна компания Ко отвориха клон от L. & amp N.W.R. гара на главната линия в Хароу. Компанията, която е основана през 1886 г., се контролира от Фредерик Гордън от Bentley Priory. Той се опита да успокои енорийския съвет, като построи червената тухлена гара Stanmore, от западната страна на Old Church Lane, в църковен стил и обеща, че не трябва да има неделна служба в продължение на 40 години. Съгласно Закон от 1899 г. L. & amp N.W.R. поема работата на новата линия, на която е открита междинна гара в Белмонт, от страната на Хароу на границата, през 1932 г. Тридесет и шест влака се движат в двете посоки през делничните дни по цялата дължина през 1952 г., когато участъкът между Белмонт и Станмор бяха затворени. (fn. 45) От тази дата най -близката гара до старото село е терминалът Stanmore на линията Bakerloo, в Little Stanmore. (фн. 46)

Селището през Средновековието вероятно е съсредоточено върху имението, на ъгъла на по-късния Уолвъртън Роуд и Олд Чърч Лейн, и църквата, която е стояла на няколко ярда северно от нея. (фн. 47) Не е сигурно дали, както в Кингсбъри, (фн. 48) Черната смърт е изиграла роля в разпадането на старото село и избора на по -северно място. (fn. 49) Увеличаването на трафика може да е направило маршрута до Uxbridge по -привлекателен от позиция ¼ мили надолу по разклонителен път като Old Church Lane. Мястото на жилищни сгради, макар и да не е записано чак в края на 16-ти век (фн. 50), предполага, че много средновековни притежания са били разпръснати добре на север от имението: Монтег лежи от южната страна на пътя към Ъксбридж, Скрипки почти срещуположно в западния ъгъл на Денис Лейн, (фн. 51) Пинакълс в източния ъгъл на Грийн Лейн и Ейлуардс по -нагоре, на запад от Станмор Хил. (фн. 52)

Изместването на центъра на населението на север може да обясни защо до 1582 г. трите общи полета са известни като Hither, Middle и Next. (fn. 53) Разположени от двете страни на Old Church Lane и се простират отвъд, около Watery Lane, до границата на Kingsbury, те заобиколиха старото село, но всички бяха на юг от къщите по пътя към Uxbridge. (fn. 54) Полетата в съседство с тези на Harrow Weald на запад и на Kenton по -на юг, от които притежателите бяха наредени да ги разделят с живи плетове и ровове преди 1579 г., когато бяха планирани гранични камъни. (фн. 55) В навечерието на включването през 1839 г., съгласно Закон от 1813 г., нивите бяха ограничени до единия ъгъл на енорията, южно от Станбърн и на запад от Honeypot Lane, те пресечеха Watery Lane и с пътното платно, покрити не повече от 308 а. (фн. 56)

На изток от общите полета и край неопределената граница на енорията се намираше Станморското блато, където през 1582 г. почитта на Великия Станмор признава, че някои наематели на Литъл Станмор също са имали пасища „от незапомнени времена“. Къща, построена наскоро там, беше наредена да бъде съборена като посегателство през 1679 г., а през 1680 г. езерото Канонис сър Ланселот беше представено, че е включило част от блатото преди около двадесет години. (фн. 57) До 1838 г. блатото се състоеше от тясна ивица по източната страна на Марш Лейн, простираща се от точка срещу Олд Чърч Лейн до няколко ярда южно от Уичърч Лейн. (бележка 58) Съкратена лента от около 10 а. до ъгъла на Whitchurch Lane представляваше откритото пространство, наречено Stanmore marsh през 1972 г. (фн. 59)

Повечето отпадъци лежат в северозападната част на енорията. Първоначално се смяташе за част от Bushey Heath (fn. 60), но беше известен до 1637 г. като Stanmore Heath, а по -късно като Stanmore Common. Пет вили там са осъдени като посегателства през 1679 г. (фн. 61) Stanmore Common през 1838 г. се простира по средата по протежение на границата на Хартфордшир и на юг до Уотфордския път и язовира, с ръка, достигаща почти до източната граница на юг от Гроув . Под резервоара имаше Little Common, вероятно мястото на посегателствата от 17-ти век и с още много вили 150 години по-късно. (fn. 62) Stanmore Common обхваща същата област, 120 a., през 1838 г., както през 1972, (fn. 63), когато Hadley Common е единственото сравнимо незатворено пространство в северозападната част на Middlesex. (фн. 64)

До 1754 г., след пренасочване на трафика към Уотфорд, селището е концентрирано по пътя на Уксбридж, покрай Станмор Хил и най -отгоре около Литъл Комънъл. (fn. 65) Предполагаемото средновековно село е белязано само от рова на имението и от другата страна на Old Church Lane от Old Church Farm. Полетата се простират наоколо, без други къщи на юг от пътя на Ъксбридж, освен лятна къща в Белмонт. (фн. 66) Новото имение, Ректората, църквата, които бяха преместени на ново място през 1632 г., и други жилища стояха около кръстовището на Старата църква и Зелените алеи с пътя на Уксбридж към западния парк Станмор може би вече е построен на мястото на по -стара резиденция. Къщите бяха близо един до друг от двете страни на Чърч Роуд в подножието на Станмор Хил, а други в долната част на самия хълм. Малка група на ъгъла на Денис Лейн и Лондонския път, въпреки че се намираше в Литъл Станмор, също съставляваше част от селото. Още сгради, групирани в горната част на триъгълника, образуван от Green Lane, Church Road и Stanmore Hill. Други, включително пивоварната (фн. 67), бяха осеяни по пътя към билото на билото и при Little Common. Имаше сгради на или в близост до по -късните обекти на Уорън Хаус и Ейлуърдс, но не по -далеч на север от зеленото за боулинг (фн. 68), които отделяха Малкия обикновен от основната територия на вересите и по този начин може би са дали името на Малкия обикновен. Четиридесет години по -рано Боулинг Грийн Хаус стоеше там, но вероятно беше заменен от банкетна къща, построена за херцога на Чандос (ум. 1744 г.). (фн. 69)

Странноприемница, наречена „Главата на кралицата“, съществува до 1714 г. (фн. 70), а „Главата на краля“, по -рано „Трите гълъба“, е стояла през 1730 г. на хълма Станмор. (фн. 71) Главата на кралицата, Червеният лъв на Станмор Хил и Лозата на Станмор Комънъл бяха лицензирани от 1751 г. (фн. 72) Първият стоеше на ъгъла на хълма и Чърч Роуд през 1888 г., когато беше вече не е хан, за който Червеният лъв се споменава за последно през 1860 г. (фн. 73) Аберкорновите оръжия на хълма, Короната в по -късния Църковен път и Лозата са лицензирани през 1803 г. (фн. 74) Това беше в Abercorn Arms, че принц -регентът се срещна с Луи XVIII от Франция през 1814 г., след като кралят завърши годините си на изгнание в Хартуел (Бъкс.). (фн. 75) И трите хана, записани през 1803 г., оцеляват през 1971 г., въпреки че Abercorn Arms, все още така наречен през 1863 г., временно е преименуван на Royal hotel до 1865 г. (фн. 76) Двама продавачи на бира, живеещи на Stanmore Хил през 1851 г. вероятно е окупирал Черния кон, записан между тази дата и 1879 г., когато името му се е променило, и Натоварването от сено, което се състои от три бивши вили през 1868 г. Продавач на бира в Stanmore Marsh през 1851 г. вероятно е управлявал Бирария Green Man, наречена така през 1865 г. (фн. 77)

Жилищата се разпространяват малко в края на 18-ти и началото на 19-ти век (фн. 78), въпреки че селото се превръща в по-важен център, с работна къща от източната страна на Станмор Хил от 1788 г. и вероятно отделна училищна къща от ° С. 1826. До 1865 г., след като работната къща беше затворена, едно училище за бебета се издига по -нагоре по склона и Национално училище близо до дъното на хълма. Пощенска станция в съседство с ковачка, малко по -нагоре от училището за кърмачета, от западната страна. Сградите бяха близо един до друг само там, където някои бяха стояли сто години по -рано: към източния край на по -късния Чърч Роуд, нагоре по Станмор Хил, на разклона между хълма и Грийн Лейн и на островните места между Уотфордския път и Пролетното езерце на Little Common. Имаше пропуски по хълма между Националното училище и старата работна къща, между училището за бебета и Кралския хотел и срещу училището за кърмачета. Сградите на кръстовищата, образувани от улиците на Денис и Марш и Лондонския път, включваха ферма (фн. 79) в югозападния ъгъл. Грийн Лейн нямаше къщи между Пинакълс в южния му край и група от над дузина малки жилища близо до кръстовището му със Станмор Хил.

На изток от къщите, облицоващи Станмор Хил, Денис Лейн през 1865 г. се наклони нагоре между полетата и близо до върха, между терена на Станмор Хол и Уорън Хаус. Западно от селото се простираше част от имението на Бентли Приори, с това на Станмор Парк, включително Парк ферма, на юг от пътя на Уксбридж. Равната южна половина на енорията беше предимно пасище, ​​закупено от болницата „Свети Вартоломей“. Работници обитаваха разлагащата се ферма Old Church, чийто наемател живееше в това, което беше фермата на Уорд в ъгъла на Марш Лейн. Belmont Terrace, изолиран ред от шест вили, е бил построен от 1827 г. на запад от кръстовището на Watery Lane с Honeypot Lane (fn. 80) на Stanmore Marsh, в допълнение към Green Man, имаше група вили, наброяващи четири през 1838 г. (ф. 81) и наскоро издигната газова фабрика. Най-северната част на енорията също беше празна, разделена между Stanmore Common и имението на североизток, принадлежащо на Grove. На северозапад някои големи къщи по протежение на Heathbourne Road включваха една, Stanmore Villa, точно в границите на енорията.

Най -забележителната промяна между 1754 и 1865 г. е изграждането или разширяването на няколко джентълменски резиденции. В допълнение към Станмор Парк и имението, в близост до църквата, селото съдържаше жилищните сгради на Монтег, Скрипки, Пинакълс и Ейлуардс (фн. 82), всички от които бяха отбелязани през 1827 г. със значителни къщи. Oak Villa, Townsend Villa (по -късно Belmont Lodge), Rose Cottage и Vine Cottage образуват продължение на селото, в Little Stanmore, на ъгъла на Dennis Lane и London Road. Near the crest of the hill, on the west, Hill House and Broomfield stood between the drive leading to Aylwards and the residence next to the brewery. It was at Hill House, then called the Great House, (fn. 83) that Dr. Samuel Parr had briefly opened his school in 1771 and that the antiquary Charles Drury Edward Fortnum, who bequeathed most of his treasures to the Ashmolean Museum, Oxford, lived from 1852 until 1899. (fn. 84) Broomfield, later Broomfield House, was designed ° С. 1860 by James Knowles. (fn. 85) On the opposite side of the road, south of the corner with Wood Lane, a house erected by the duke of Chandos (d. 1744) had been enlarged in the late 18th-century by James Forbes of the East India Company, who had adorned the grounds with the first pieces of Hindu sculpture to be seen in England. (fn. 86) The mansion itself had been rebuilt, as Stanmore Hall, in 1847. (fn. 87) Forbes had also owned Warren House, farther east along Wood Lane, which he sold in 1813. (fn. 88) By 1827 it had passed to the architect Robert Smirke, who held it with 23 a. in Great Stanmore and 108 a. in Little Stanmore in 1838. (fn. 89) Almost opposite Warren House a drive led northeast to the Limes, which had been built by 1851 on the Little Stanmore side of the border. (fn. 90) Beyond Little Common the banqueting house attributed to Chandos had been the seat of George Hemming in 1795 and of his widow in 1816 (fn. 91) it had recently been pulled down in 1820. (fn. 92) Farther north stood the Grove, where a Jew named Aaron Cappadoce had died in 1782 a grotto and other embellishments made by his successor, one Fierville, were to survive a remodelling of the mansion in the 1870s. (fn. 93) Spacious grounds in many places restricted the spread of humbler housing: in 1865 the gardens of the manorhouse and Pynnacles stretched along the western end of Church Road, and those of Aylwards and Stanmore Hall separated the main village from the settlement around Little Common. The rich owners of such houses, led by Col. Hamilton ToveyTennent of Pynnacles (fn. 94) and encouraged by the Hamilton-Gordons and Queen Adelaide of Bentley Priory, had been responsible for abandoning the 17th-century church in favour of a larger one, consecrated in 1850.

The parish as a whole changed little between the mid-19th-century and the First World War. Stanmore village, considered attractive because it was situated on a slope and bordered by much fine parkland, retained the genteel character for which it was noted in 1876. (fn. 95) William Morris in 1888 found it 'pretty after a fashion, very well wooded . . . but much beset with "gentlemen's houses". Nothing but grass fields everywhere'. (fn. 96) The naturalist Mrs. Eliza Brightwen lived from 1872 to 1906 at the Grove, where she kept her collection of plants and animals which she described in a series of popular books. Warren House became the home of Charles Keyser, chairman of the Colne Valley Water Co., and his sister Agnes, a friend of the royal family, and from ° С. 1890 of the banker Henry Bischoffsheim (d. 1908), who was often visited there by Edward VII. Woodlands, on the west side of the lower part of Stanmore Hill, was until 1899 the country home of the Lord Chancellor, the earl of Halsbury (d. 1921). (fn. 97)

New houses were mostly large and set in extensive gardens. The Elms had been built by 1879 behind the buildings lining the north side of Church Road, with a drive east of the Crown. (fn. 98) In 1897 the west side of Green Lane was almost entirely taken up by four houses: Culverlands, in the north, Benhale, Woodside, built ° С. 1893 by Arnold Mitchell in the style of Norman Shaw, and Clodiagh. There was a house at the east end of Uxbridge Road and there were others along the west side of Old Church Lane, where growth had probably started with the opening of the railway station and of a cottage hospital in 1890 and the construction of Gordon Avenue. Orme Lodge occupied the northern corner of Gordon Avenue, with Herondale to the west, and more houses stretched south of the hospital. (fn. 99) In 1920 the Dearne stood on the north side of Uxbridge Road, and large houses lined the south side of Gordon Avenue as far as the boundary. By that date detached houses had also been built in Elm Park, a cul-de-sac leading south from Church Road, and extended into Little Stanmore at the corner of Marsh Lane and London Road. (fn. 100)

The southern half of the parish assumed its modern appearance in the 1930s, after St. Bartholomew's hospital sold its farm-land (fn. 101) and when private building was encouraged by improvements to Honeypot Lane, the opening of Belmont station, and the extension of the Bakerloo line into Little Stanmore. Purchasers from the hospital included London companies seeking convenient sports grounds, local builders, notably Henry J. Clare, and larger construction firms, among them John Laing & Co. (fn. 102) By 1935 building was in full spate to the west of Honeypot Lane Pearswood Gardens and Anmersh Grove were lined with houses, a start had been made along Portland Crescent, and Langland Crescent, Streatfield Road, and other avenues had been planned and named. By 1938 the network of residential roads was almost complete: Watery Lane had disappeared and the line of Old Church Lane had been extended southward by building along Abercorn Road, St. Andrew's Road, and the partly finished Culver Grove. The line was crossed by rows of houses stretching west from Honeypot Lane: Wemborough Road, Crowshott Avenue, and, at the southern boundary, Streatfield Road. Wetherall Drive, Bush Grove, and most of the other offshoots from those roads had also been built up. (фн. 103)

Many houses in Old Church Lane and its offshoot, the Ridgeway, were detached, in contrast to the smaller, semi-detached houses along Abercorn Road and covering the south of the parish. (fn. 104) Council building between the World Wars was confined to 32 houses on the Wolverton Road estate and 111 houses on the Glebe estate, south of the Broadway. (fn. 105) A few shops were built near the Green Man at Honeypot Lane's junction with Wemborough Road, and in the extreme south along Honeypot Lane and Streatfield Road. A site south of the Green Man, entered from the west but extending into Little Stanmore, had been bought by the Canons Park Estate Co. in 1904 on behalf of the London Playing Fields Society, which in 1931 sold it to the London Passenger Transport Board. (fn. 106) No farm-land was left, other open spaces being limited to a golf course in part of Stanmore Park, school playing fields, and a few public recreation grounds. (fn. 107)

Stanmore village was joined to the suburban building which spread over the south part of the parish. During the 1930s the main changes took place along the foot of the slope, where demolitions and road widening were followed by the appearance of new shops in Church Road and the Broadway. (fn. 108) The 10 a. surrounding Pynnacles were advertised in 1927 as ripe for development (fn. 109) Pynnacles itself was burned down in 1930, after which a corner of its garden was cut off and detached houses, stretching up Green Lane, were built over the remainder. On the opposite side of Church Road the manor-house was pulled down in 1930 and at the far end of the village Fiddles had been demolished by 1938. (fn. 110) Aylwards was last recorded in 1934, although the lodge, with later additions, survived in 1974. (fn. 111) More detached houses were built away from the main shopping thoroughfare. By 1939 they stood in Bentley Avenue and Old Lodge Way, where the Bentley Priory estate had bordered Uxbridge Road, on the Aylwards estate, along the south-western side of the Watford road to Priory Close, and along part of Dennis Lane. (fn. 112) Between the World Wars prominent people continued to live in and around the village. Sir John Rees, Bt., M.P. (d. 1922) and his son Sir Richard successively owned Aylwards, Maj.Gen. Sir John Fitzgerald, Bt., Henry Bischoffsheim's grandson, lived at Warren House, (fn. 113) and Frederick (later Sir Frederick) Handley Page (d. 1962) at Limes House. The aircraft designer Captain Geoffrey (later Sir Geoffrey) de Havilland owned the White House, London Road, on the Little Stanmore boundary, before moving to Harrow Weald. (fn. 114) Heriots was built in grounds of 16 a., south-west of the Watford road, as late as 1926. (fn. 115)

The site of Stanmore Park was rapidly covered with buildings after its acquisition as a Royal Air Force station in 1938. (fn. 116) The original hangars and many offices were replaced from the 1950s, while married quarters were built in Cherry Tree Way and other roads off Old Church Lane, as well as in new roads immediately east of the Chase. (fn. 117) Growth elsewhere after the Second World War consisted mainly of filling gaps in existing lines of houses and of building closes in former gardens. A shopping parade replaced the early-18th-century Buckingham House and Buckingham Cottage (fn. 118) at the corner of Stanmore Hill and the Broadway. Stangate Gardens, Hill Close, and Spring Lake extended as cul-de-sacs from the east side of Stanmore Hill by 1963, when Old Forge Close, Heriots Close, and Fallowfield were among those higher up. Pynnacles Close, Ray Gardens, and Halsbury Close, on the site of Woodlands, occupied the triangle between the hill, Church Road, and Green Lane. Benhale had given way to a close off Green Lane and Rectory Close ran south of the church. (fn. 119) In 1971 private building was still in progress in the central triangle and farther up the slope, and ranged from detached dwellings to terraced houses, often in a neo-Georgian style, and flats. It was also in progress along Old Church Lane, on the site of the former railway station and beyond the hospital, where some houses built earlier in the century were giving way to more concentrated development. Little space was left for council building: 47 houses and flats were built along Dennis Lane, followed by 44 flats at Bernays Close, 30 old people's flats at Honeypot Lane, and 44 houses and flats on the Wemborough Road estate. (fn. 120) The site owned by the London Passenger Transport Board in Honeypot Lane, which had been requisitioned during the war and covered with singlestoreyed buildings, was conveyed in 1951 by the British Transport Commission to the Ministry of Works and used in 1971 by the Department of the Environment and other government bodies. (fn. 121)

In 1971 there were striking contrasts between the monotonous suburban avenues covering the south of the parish, the old village in the centre, and the partly wooded common in the north. The road ascending Stanmore Hill retained many 18th- and 19th-century houses, while others were recalled by the mellow red-brick garden-walls and established trees which sheltered later buildings.

Along the foot of the ridge the oldest survivals are scattered. Oak Lodge, Belmont Lodge, and Rose Cottage, built of yellowish-brown brick ° С. 1800, are on the corner of Dennis Lane and just within Little Stanmore. On the far side of a busy cross-roads is a timber-framed range of two-storeyed tenements, nos. 57-65 the Broadway, built in the early 17th-century as one house, possibly as an inn, but with later doors and windows. The building is plastered outside and contains, in no. 59, an elaborate chimneypiece and panelling. Despite the loss of a ninth bay at the western end, the jettied upper storey facing the street for 98 feet is unequalled in Middlesex and one of the longest continuous jetties in the country. (fn. 122) Farther west the upper storeys of an early-18th-century house, (fn. 123) formerly no. 33, are scarcely distinguishable from those of a red-brick shopping parade into which the building has been incorporated.

Close to the neo-Georgian Crown inn in Church Road, which continues the line of shops, is the twostoreyed Regent House, (fn. 124) whose red-brick front contains an early-18th-century doorcase with a broken pediment. Bernays memorial gardens, at the west end of Church Road, look upon the back of Church House, a rambling building in the Tudor style, where old timbering is incorporated in a church hall. (fn. 125) Opposite its entrance, at the top of Old Church Lane, a tithe barn has been converted into cottages. The buildings, with trees in the memorial gardens and around the church, give what was once the western end of the village a rustic air belied by the heavy traffic.

Many houses dating from the time when Stanmore was a select village survive along Stanmore Hill between later buildings, entrances to closes, and sites awaiting development. Along the west are Elm House, early-18th-century with a later addition, Nunlands, with a 19th-century stucco refacing, Hilldene, the Old House, and the Coach House. Farther up no. 73 is an early-18th-century house of two storeys and attics, parapeted, with a pedimented doorcase and, in the south front, a venetian window. It was called Robin Hill in the 1930s and Loscombe Lodge in 1899, when it became for nearly two years the home of Edward Wilson (1872-1912), the naturalist and Antarctic explorer. (fn. 126) Close by a cluster of 19th-century brick cottages and shops, some whitewashed or part weatherboarded, fills the fork between Stanmore Hill and Green Lane.

The east side contains a stuccoed two-storeyed early-19th-century residence, formerly called Raven Dene, which has been divided Doric columns flank the central porch, facing Stangate Gardens, and a balustrade surmounts the centre of the west front. Higher up are Ivy Cottage (no. 52) and the Abercorn Arms, a three-storeyed pedimented building of ° С. 1800 in red brick, with a verandah along the end facing the road and an extension, built about 100 years later, to the north. Near the crest of the hill on Little Common are more 19th-century cottages, many with black diapering on their brickwork. Other cottages border the road next to the Vine, a twostoreyed yellow-brick building of ° С. 1800. Almost opposite is the 18th-century Hill House, built of red brick with stone dressings and comprising a parapeted main block of two storeys with pedimented one-storeyed wings the house has been much altered and divided into flats. (fn. 127) To its north stand the Rookery, pink-brick and early-18th-century, with its stable range and the premises of the brewery.

On the north side of Wood Lane near the corner with Stanmore Hill, high walls, a lodge, and massive gate pillars guard the approach to Stanmore Hall. (fn. 128) After its conveyance by Thomas Teed to Matthew John Rhodes in 1842 the house was resited, (fn. 129) so as to command south-easterly views. It was bought by Teed's son-in-law Robert Hollond, M.P., in 1847 and became in turn the home of his widow Ellen Julia Hollond, authoress and founder of London's first créche, who died there in 1884, and of William Knox D'Arcy, who made one fortune from Australian gold and another from Iranian oil. D'Arcy bought the estate in 1889, greatly enlarged the house, decorated the interior, and landscaped and lavishly stocked the gardens. The house was used as assize courts after D'Arcy's death in 1917, (fn. 130) by United States troops in the Second World War, and as a nurses' home for the Royal National Orthopaedic hospital in 1947. It stood empty in 1972, having been vacated by the hospital in the previous year. (fn. 131)

Stanmore Hall is an impressive building in the Tudor style, with an intricate silhouette from its tower and many gables its walls are of Kentish rag and freestone, like those of the lodge, and the roof is of greenish slate. (fn. 132) The mid-19th-century house was in the villa-gothic style, having a symmetrical plan with contrived asymmetry in the arrangement of the main elevations. In its enlargement D'Arcy employed Brightwen Binyon as his architect and, apparently simultaneously, William Morris & Co. and Howard & Co. to decorate the interior. (fn. 133) Binyon extended the south elevation in sympathy with the original house but added an east front in a Flemish Renaissance style which is continued in Howard's decorations. Most of the work by Morris, which includes a staircase, ceilings, fireplaces, and mosaic floors, was within the earlier house but the most important feature, the Holy Grail tapestries by Burne-Jones, was for the dining room in the extension. (fn. 134)

Farther east along Wood Lane stretches the back of the former Warren House, sold in 1951 by Sir John Fitzgerald and used in 1972 as a hospital, called Springbok House. (fn. 135) It is an 18th-century building considerably extended in the Jacobean style. (fn. 136) Opposite stands a lodge which belongs to Limes House, whose drive is reached from a road leading north, across a wooded arm of the Common, towards the Grove. Limes House is a three-storeyed stone-faced mansion probably dating from the 1870s, when outbuildings to the north replaced older ones farther west, but later extended. It was bought with 22 a. from the executors of Sir Frederick Handley Page in 1969 by Limes Country Club. (fn. 137) The Grove was remodelled in 1877 by Brightwen Binyon in a half-timbered style similar to that employed by Norman Shaw at Grim's Dyke. (fn. 138) It was acquired in 1949 by the General Electric Co., which erected many smaller buildings in the grounds the house and about 30 a. were occupied by Marconi Space and Defence Systems in 1971. (fn. 139)


1. The Ivory Bangle Lady

Some might think the first black people in Britain arrived from Britain's colonies - the countries in Africa, the Caribbean and Asia that Britain ruled over, in some cases for centuries - after World War 2.

But that's not true, says Lavinya from The Black Curriculum.

"We know that black people were in Britain since Roman times - and there's specific examples."

The Ivory Bangle Lady is the name given to remains discovered in York in 1901 which are now on display in the York Museum. Archaeological analysis reveals that although she was born in Roman Britain, she's likely to be of North African descent.

The remains have been dated to the second half of the 4th Century.

She was found with jet and elephant ivory bracelets, earrings, pendants, beads, a blue glass jug and a glass mirror. In other words, she wasn't poor.

"It puts into question assumptions that black people have never been aspirationally wealthy or had any kind of wealth," Lavinya says.


Collecting

Research into the history of the collection as a whole, and of individual objects in it, is ongoing. This involves object-based and archival research both in the British Museum itself and elsewhere. Many objects have been a part of the collection for hundreds of years so it's not always possible to know their full history.

Some ways in which objects entered the British Museum are no longer current or acceptable, though others remain familiar. Objects continue to be collected to ensure the collection remains relevant and representative today and into the future.

If you're interested in researching the collections of the British Museum you can use our study facilities where you can examine objects, archives, and use our libraries. Alternatively, look at Collection online which records all the ongoing research we do into the history and provenance of all the objects in the Museum.


Selgovae

A British tribe of Scotland, the name is thought to mean 'hunters'.

The Roman geographer Ptolemy places them in the Southern uplands of Scotland, although it is not clear from the little evidence we have as to exactly where this people lived. Some scholars place their location as the upper Tweed Basin, and it is unclear if they were part of the Votadini.

The Selgovae might have used Eildon Seat as their principal settlement, but this might have been a Votadinian сайт.

Подобно на Votandini, they were conquered in AD 79-80 by the Roman army.


Hindu/Muslim Riots and Partition

On August 17, 1946, violent fighting broke out between Hindus and Muslims in Calcutta. The trouble quickly spread across India. Meanwhile, cash-strapped Britain announced its decision to withdraw from India by June 1948.

Sectarian violence flared again as independence approached. In June 1947, representatives of the Hindus, Muslims, and Sikhs agreed to divide India along sectarian lines. Hindu and Sikh areas remained part of India, while predominantly Muslim areas in the north became the nation of Pakistan. This division of territory was known as the Partition.

Millions of refugees flooded across the border in each direction, and up to 2 million people were killed in sectarian violence.   Pakistan became independent on August 14, 1947. India followed the next day.


Гледай видеото: СРОЧНО! Нахальная атака ЕС на Калининград обернулась катастрофой! Москва наконец-то ударила


Коментари:

  1. Patton

    Абсолютно съгласен с теб. Мисля, че това е отлична идея.

  2. Tushura

    Регистрирах се във форума, за да ви благодаря за помощта по този въпрос, мога ли да ви помогна с нещо?

  3. Jukree

    Интересно е. Няма да ми подканите, къде да науча повече за това?

  4. Egan

    Напълно съгласен с нея. В това нищо няма добра идея. Готов да ви подкрепя.

  5. Meztilar

    Присъединявам се. И се натъкнах на това. Можем да общуваме по тази тема.



Напишете съобщение